Obraz reprodukowany w katalogach kolekcji Hermansdorferów z 2013 roku (wyd. Muzeum Narodowe we Wrocławiu) i z 2017 roku (seria Małe Wielkie Kolekcje, wyd. mia ART GALLERY we Wrocławiu) a także w monografii Krystyny Czerni pt. Nowosielski na Śląsku. Sztuka sakralna z 2022 roku (wyd. Muzeum Miejskie w Tychach). Autorka wspomina o relacji łączącej Artystę z Mariuszem Hermansdorferem i zgromadzoną przez niego w Muzeum Narodowym we Wrocławiu największą kolekcją obrazów Nowosielskiego na Śląsku. Na stronie 39 stwierdza: Zafascynowany współczesną sztuką polską, Hermansdorfer filarem zbiorów uczynił malarstwo drugiej  połowy XX wieku, zawieszone przywołując tytuł jego książki „między ekspresją a metaforą”. Nowosielski znalazł się w centrum jego zainteresowań; muzealnik organizował mu wystawy także w Instytutach Polskich za granicą (Londyn Budapeszt). poświęcił kilka ważnych artykułów, drukowanych zazwyczaj we wrocławskim miesięczniku Odra, gdzie obrazy krakowskiego mistrza trafiały nierzadko na okładki.